Aanmelden Ouderen Kerstdiner

De Oranjestichting “Wilhelmina” organiseert dit jaar weer het traditionele kerstdiner voor ouderen. Dit initiatief is speciaal voor ouderen waar voor een avond uit rond de feestdagen niet gebruikelijk is. Op woensdag 13 december 2023 is een groot aantal ouderen van 70 jaar of ouder uit Vleuten, De Meern en Haarzuilens van harte welkom voor een gratis kerstdiner in Restaurant “t Wapen van Haarzuylen” vanaf 16:30 tot 20:00.

Ouderen die willen deelnemen kunnen zich hiervoor schriftelijk aanmelden bij de Oranjestichting door het aanmeldingsformulier in te vullen en uiterlijk vóór 30 november 2023 a.s. op te sturen naar Ron Nooren, Professor Bronkhorstlaan 17, 3451 ER Vleuten of Dienstencentrum De Roef, Touwslagerslaan 3, 3454 GV De Meern. Bij voorkeur kunt u zich aanmelden via de website doormiddel van het onderstaande inschrijfformulier.

Bij grote belangstelling zullen degenen die eerder niet zijn geweest met voorrang worden behandeld. Toegang is alleen mogelijk op vertoon van een op naam gestelde uitnodiging, die uiterlijk in het weekeinde voorafgaande aan het kerstdiner bij de genodigden zal worden thuisbezorgd.

Inschrijfformulier Ouderen Kerstdiner